Mar 2, 2011

ta' mau laa sewdih sewdih...

disebabkan join segmen bro ben td mnyebabkan aku sewdih sesangat...
aku nak creta yg happy2 laa....
tp nak creta apa yaa....
tetiba blur laa plak...
hah, ni laa nak creta ni...
ce crite ce crite...
ngee...
td kn...kejadian ni baru jak td berlaku...
tp ni bukn creta happy ek...
td kn,tgh syok nak taip entri tuk segmen bro ben 2...
rasa mcm nak g toilet laa plak....
pastu,g makan...
terlupa laa seketika pasal entri yg hendak dibuat....
makan punya makan...
jawabnya habisla makanan tu dan kenyang la kan....
dan aku pun menghadap laa balk pc aku ni....
belum sedar pa2 lagi ni....
ter'pause sekejap membuat entri....
tetiba aku nampak ada lagi 1 Internet Explorer punya box...aik apa ni??
aku buka...
aik,facebook....
bila masa aku buka facebook ni...??
setahu aku,rasanya takde laa plak tangan ni td g menggatal nak buka facebook...
hah,dalam otak aku da berfikir...
sepakah gerangan yang duduk di tempat aku ni tadi...
sama ada masa aku pegi toilet ataupun makan...
tp,time makan aku g makan kat dalam nuu yang boleh nmpak trus meja aku ni....
haih....
orang tu sempat menyempat lg plak guna pc aku ni...
tempat dia tv jak kot ada....
yang aku tak suka,aku tak tahu dan aku tak mahu dia nampak dashboard aku ni....
kan aku tengah buat entri tu....
da kompom dia sempat jengah....
geramnyaa...
boleh pkai pc aku ni...
tapi,time aku ada kaa....
time aku pc clear dari segala draft ka..
haiya....
paling tidak suka pencerobohan....

2 comments:

  1. tu la kau, lain kali jgn biar mcm tu ja.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. tak sangka juga laaa leh jd mcm 2.....
    ya la ya la....
    lain kali tidak akan dibiarkan macam itu sahaja pc ku ini...nggeee.....

    ReplyDelete