Mar 15, 2011

hahahha...aku jatuh cinta??uppss..!!!

aku tetap mo ketawa...
hahahhahaa....
td kn aku join segmen abg ben...
ttiba nmpk laa entri dia ni....

eh eh...bukn aku jatuh cinta ngn abg ben laa....
abg ben letih??yee??hahahhaaa....
sedangkan abg ben pun letih,
ni kn lagi kmi yg follower ni...
letih join segmen abg ben...
tapi,sebenarnya...
dalam letih2...
aku puas...
sbb,once da join segmen abg ben ni...
buat aku addicted laa plak...
bukn apa,bila da ada feedback dr member2 blogger...
buat cm aku rasa ehh bestnya....
means,belog aku ada juga org sudi berkunjung...
kn kn kn....
lg laaa aku ni pun baru jak menapak dlm dunia belog ni...
member2 seangkatan da betahun2 berbelog...
entah laa....
kalau ditanya kenapa aku berbelog...
tidak dari dulu tapi sekarang...
hmm,aku akan jawab...
aku da bosan dgn dunia facebook...
fb best,buat kta keep in touch ngn member2 time sekolah,
member2 lepak...
tp fb jugak laa buat aku tawar hati....
ramai laa pulak yg mo mnyibuk pas2 sebar macam2 cerita yg sgt2 sedap didengar telinga aku ni....
hah,once aku penat ngn fb..aku pun berbelog...
sbb blogger aku leh suarakan apa saja rasa hati...
tiada orang kenal aku...
ada pun,bukn laa 'orang' yg kuat mnyibuk dlm fb aku 2...
bila da rajin berbelog,aku rasa jatuh hati dgn dunia blogger ni...
macam2 cerita sbnrnya aku leh dpt...
tapi,mcm mn sekiranya 'orang' 2 dpt kesan aku dlm belog ni pulak??hah,2 aku mmg trpikir pun...
tapi kemungkinan ada 2 ada...tapi lagi...4/5 tahun akan datang kot baru dia leh kesan aku dcni..hahahha....
tngu fb jd jeruk laa...ngee ngee ngee......

p/s : aku da jatuh cinta.... :P

woi,aku lum buat keja dr td asyik belog belog...kang bos dtg hantak skali ngn belog2 ni dkt kepala aku...habis2....chaw....nnt akan ku terjah lg abg ben punya belog....nggeee.....


No comments:

Post a Comment