Mar 22, 2011

aku serang BEN ASHAARI

hahahhaa....
aku telah menyerang abg ben...
ngeee....
tetiba rajin BW td...
sempat singgah pat abg ben...
tengok entri ni...
hah kn...apa nda aku serang habis-habisan...
hahahhaa...
sangat menarik tertarik da boom entri2 berkenaan kn....
hahahaha....
padahal abg ben ada buat segmen ROKOK...
tapi aku nda berminat...
aku lebih berminat ngan entri ni...
hahahahaa......
pantang wweeii....
Lelaki curang adalah perkara luar biasa...
no no abg ben....
perempuan curang yang luar biasa....
kenapa aku pertahankn hak perempuan??
sebab aku perempuan laa weeeiii...
hahahaha...
nda laa..
kn skg kita leh nmpk jugak...
byk da masuk paper,laki pukul sang bini...
laki bunuh isteri...
isteri tetak laki...
punca : CURANG....
sepa curang??
kaum Lelaki...
yang perasan hebat sangat klu dapat perempuan lebih dari satu...
hah,ckp pasal curang...
tu hah,sang bf aku pun tengah syok main curang2 ngan aku...
huuu..kn da namanya lelaki...
kena bagi tinggal sikit dah gatal nak cari lain...
haih,kang aku pun cari lain sini pulak...
kena cakap aku pulak yg lari tajuk dari entri ni....
senang jak cakap : ala kawan2 jak pun...
ala,layan biasa2 jak pun....
huuu.....
ambik laaa makan laa soma pmpuan d KK 2...
nacib laa baik bulum kahwin kaann...
klu nda musti jadi crita cm no.2 2...
huhuhu
hah kan da masuk bab curah geram pulak entri ni...
hahahahaa....
ni nak serang abg ben lg ni.....
ngeee.....

p/s: masih cool sbnrnya bab bf 2...da besa kna buat..nggee....

2 comments:

  1. Qaseh : ok ok...tarik nafas...hembus....da..da relax da ni...hahahhaa.....

    ReplyDelete