Mar 3, 2011

arrrgghhh......ttiddaakk...!!!

mengapa merah muka itu??
malu??
oohh tidak...
nak terkucil??
oohh tidak juga...
yang sebenarnya...
yang sebenarnya...
aku tension...!!
aarrgghh...!!
nak exam bulan April ni...

tp,satu hapa pun tak lekat dalam pala hotak ni...
aduhai....
klu dulu time sekolah,exam macam tiada....
senang jak tempuhi masa exam...
cool jak muka tu bila tahu nak exam..
tapi,sekarang...
kenapa aku tak leh buat macam dulu??
kenapa payah sangat nak lekat ni??
otak aku da berkarat kaa??
otak aku da full ka??
lg 1...
asal nak baca buku...
facebook memanggil...
blog kata mari...
game tak yah cakap ahh...
orang cakap,nak study mesti kena dengan mood...
masalahnya,mood study tu macam tak pandai sampai2 ke tempat aku ni....
heran...
heran...
tengok laa ni...
aku leh buat entri lagi tapi tu hah...
kalau kamu nampak sebelah aku ni...
ada buku yang sedang terbuka luas...
mukasurat da sampai 238...
konon...
bacanya idak laa plak....
ok ok....marah daa buku tu ngan aku...
bukanya iya,bacanya idak...
belog belog belog....
hengko tu yanty,belog tu tak dapat tolong hengko klu
da fail exam kang....

p/s: maka dengan ini,c yanty menutup belognya dan belajar laa konon dia.... :P

3 comments:

  1. gud luck dear...
    tamo tensen2 k...
    hehehe...




    jom singgah n follow2 belog saya...
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ko exam ka beb?? hahahaa kotoh!! nah br ko tau.. hahaha aku pun exam jg.. lagi sandi oke dr ko.. baca buku tebal2.. tekan2 kalkulaterrr mcm ko mo hampas2.. mcm tu tilam suh ko letak badan di atasnya.. dan belayar di alam kemimpian huh! dugaan.. eh beb agak2 lau nda mlekat di pala ko kan ko rebus jak buku2 tu.. hehehehe

    ReplyDelete