Jun 6, 2011

aku ketagih.....eerrkk!!!

eerrgghh....!!!
jangan silap...
jangan salah sangka...
aku ketagih untuk men'like orang pnya komen dlam facebook HotFM...

hahahaha...
ini semua gara-gara nak menang IPAD 2 ngan RM10k....
ffuuyyyooo......

 



dari tiada kerja dok tengok post dan status orang tu bek aku ikut peraduan hotFM tu kan kan.....
hah...sekarang aku daaa bular mata ngan notifications aku tu...
sekejap mata jak daaa bertimbun-timbun notify mengatakan aku punya komen kena like....

hahahaha.....
best best....
secara tidak langsung dapat gak tambah kawan kn kn kn....
ok ok...
nak stop buat entri ni...
nak sambung like dan komen kat fb HotFM...
hahahaha.....
(psstt,statistik aku lum siap g...bos nak sebelum 3.30 ni..habis laa den)
hahahahhaa....jum ramai2 like HotFM....yeehhh.....

2 comments: