Jun 20, 2011

Jangan terlalu mengharap...!!

Saja...
hanya mo katakan pada diri sendiri sebenarnya entri ini...
bila terlalu mengharap,di akhir cerita benda tak jadi hati siapa juga yang kecewa??
kan....
aku ingin tanamkan dalam hati...
biar apa pun orang cakap..
biar apa pun orang sampaikan...
aku nda mo terlalu mengharap...
jangan...
boleh tapi aku nda mo libatkan hati dan perasaan aku...
cukup laa sekadar,
aku katakan tunggu dan lihat..
Allah maha Besar...
Allah maha mengetahui..
apa yang telah tertulis oleh-Nya,
itulaa suratan hidup kita...
kan...
ok ok...aku da start sedih da ni...
jam pun da lebih 2minit jam 5...
aku mo balik...
nanti kena cakap pulak aku ni sengaja nak overtime...
ceeehh....
yang penting...tabah laa wahai hati...
Allah sentiasa menemanimu...
InsyaAllah,jika hal itu kepunyaanmu pasti ko akan milikinya jua....
InsyaAllah....

No comments:

Post a Comment