Feb 14, 2011

VD - 14th Feb

yaahh....
anda tahu maksud VD 2 apa??
ala,VD.....mcm DVD....hahhaa....
no laa....
VD ni stand 4 Valentine's Day...

2day is d day...
np aku ttba nk bt entri sal ni lak??
cz dlm paper kuar ceta...
'larangan untuk umat Islam tuk mnyambut VD'...
hmm,ant sbb2...
1. takut remaja akn trjebak dlm maksiat..
2. bukn perayaan umat Islam..
3. baca sndr dlm paper....hahahaha....
pas2 lak,aku tbaca laa entri melromeo....
berbicara ttg hal ni....
maka,aku pon decide nk luahkn kata2 sal ni...
saja jew....
bg aku,x kesah la nk celebret ke x...
takut remaja terjebak dlm maksiat aku rsa xyah nk tngu VD...
anytime dorg2 2 leh trjebak klu da mmg mantingal*(keras kepala)...
klu ia bukn satu perayaan umat Islam,xpa...
cuma,jgn jdkn ia slh 1 panduan hidup...
perayaan ni sp2 leh rayakn.....
mcm hari raya,umat lain pon ada rsa nk rayakn jg kn....
maka,bg laa chance tuk kta mrayakn perayaan kaum lain plak...
cuma,jgn membatasi apa yg tbatas...hehehe....
celebret laa cara kta lak....
asal dpt kepuasan hati dlm menyelebret VD ni....
hahahahhaa........
nway,happy valentine's day 4 those who celebrate it....
happy valentine's day also 2 my beloved ones..
ala,wish jak pown xleh ka??
hahahaaa......chaw...

No comments:

Post a Comment