May 5, 2011

Sabar lah wahai Hati

Assalamualaikum w.b.t...

bila ada sesuatu yang membuat kita tidak sabar,kita pasti akan gabra, panik, kecut perut, tidak keruan dan bermacam-macam lagi keadaan yang di alami..

begitu juga laa keadaan diri ini sekarang.Macam rasanya mau menduduki peperiksaan.Macam juga menhadapi temuduga.Segala macam laa baa..

Sabar lah wahai hati.Sabar separuh daripada iman kan.Terus terang aku cakap,semua benda yang aku tengah buat,semuanya tidak menjadi.Sekejap berdiri,kejap lagi duduk.Kejap lagi rasa macam mau p tandas.Kejap lagi nda jadi pula..

Ya,aku kena sabar.Sabar ok.

Yang sebenarnya,ko ni kenapa?Jm1 nanti adalah tu.Sampai la tu.Ko ni macam jemput Putera Raja jak padahal Family ko jak pun.huuu.....

hahaha...aku sebenarnya nda sabar menunggu ketibaan yang amat berhormat mum, dad, nenek, adik n anak buah aku tu.Hahaha,paling di tunggu anak buah yang comel dan mulut murai tu.Hahaha,nda sabar mo peluk cium dia.Nda sabar mo take picture dia.

Flight arrived at 13.25hrs.Wwaahh.....can't wait....can't wait....

No comments:

Post a Comment