May 31, 2011

dalam masa 2jam sahaja....


Ya Allah...!!!
macam aku nda percaya....
balik-balik da aku geleng kepala ni...
cuba untuk percaya tapi nda juga dapat percaya....
btul kaa??
realiti kaa??
dalam masa 2 jam sahaja....
btul ka ni??
tadi balik jam6...
sekarang jam9...
astagfirullah....
dalam masa 2jam sahaja...
aku telah makan sebanyak 2kali...
ha ha ha ha.....
jan geleng lagi.....
ya Allah,tergeleng juga kepala ni...
ok..ok...
percaya laa...
aku telah makan nasi
sebanyak 2 kali dalam masa 2jam sahaja...
perut ka hapa ni??
dijadikan cerita,tadi siang masa di ofis aku langsung teda makan nasi...
sarapan pagi makan karipap...
makan tengahari makan maggi dan karipap lagi...
balik sahaja rumah,aku terus masak nasi..
sayur kangkung campur terung masak belacan...
dan daging masak blackpepper..
ffuuhh...!!!!
jam 6 tadi,aku makan sampai 2kali tambah...
dan baru sekejap tadi,aku TELAH MAKAN SEKALI LAGI...!!!
huuuaaa......
dalam masa 2jam jak aku da lapar balik...
jangan laa 2jam seterusnya aku masuk dapur lagi.....
sekarang ni,masa aku menaip ni pun da senak tul da perut ni...
kekenyangan...
dan sehingga kini,aku masih belum leh percaya diri ini telah makan smpai begitu banyak sekali
hanya DALAM MASA 2JAM SAHAJA...!!!!
tolonglaahhh....!!!
(tapi macam terbayang pulak daaa milo ngan bread di dapur tu)

2 comments:

  1. hahahahaaa... sometimes aku juga mcm nda pecaya bila aku makan dalam jangka masa yg sgt pendek yaa... hahahaa...

    ReplyDelete
  2. hahahhaa.....2la kn ain....nda prnh2 aku buat ni..pestaim la 2...hahahhaa....dn ko to smlm??aku makan jg bread cecah milo pd jm11.30mlm...huahuahua.......

    ReplyDelete